svētdiena, 2020. gada 21. jūnijs

Rhinestone home decors (Mājas dekoru izveide ar spīguļiem un pērlītēm)

           During the quarantine of Covid 19 I got myself busy on decorating the interior of my house. I created few very cool decors. I had few polystyrene styrofoam elements which I bought on e-bay (a bear, balls and eggs). With the help of rhinestones you can easily decorate not only clothing but you can also make cool home decors. So I decorated the foam bear, balls and eggs with different shiny elements - rhinestones, jelly drill, half pearls and flatbacks. The eggs will be fantastic Easter decors, but all the other decors are used already in my house as regular decors. 
            One of the most important things in the work with rhinestones and other flatbacks is glue!!! It has to be really good and qualitative. My favorite product is Gem Tac which I purchased here- mycrystalidea.com. Rhinestones and other shiny stuff I buy on e-bay.
      I also had an rhinestone painting DIY kit, which I finished during the quarantine. This type of painting kits includes: resin diamond, oil painting canvas resin diamonds and sticky tool. So now I have a lovely wall decor for my daughter's room. Another rhinestone decor I made from an old daughters toy. The pony was all scratched with with pencils. I decided instead of throwing it way to give it a new life. The result you can see in the photos below.







           Covid 19 karantīnas laiku nolēmu pavadīt lietderīgi un radoši. Nolēmu izveidot vairākus mājas dekorus izmantojot dažādus spīguļus un pērlītes. E-bay biju iegādājusies vairākus putuplasta elementus (lācīti, olas, un bumbiņas). A akmentiņiem ir iespējams dekorēt ne tikai apģērbu, bet ir iespējams arī izveidot kolosālus mājas dekorus. Tā nu es aplīmēju lācīti, bumbiņas un olas ar dažādiem spīguļiem un pērlītēm. Olas būs lieliski Lieldienu dekori, bet pārējie dekori jau rotā manas mājas un izskatās tiešām jauki. Ar gala rezūltātu esmu ārkārtīgi apmierināta. 
              Taču šādu darbu izveidei ir ārkārtīgi svarīgi, lai līme būtu tiešām noturīga un kvalitatīva. Jau gadiem mana favorītlīme ir  Gem Tac, kuru parasti iegādājos šeit - mycrystalidea.com, bet pašus akmentiņus parasti iegādājos e-bay.
               Pirms pandēmijas nedienām biju e-bay iegādājusies arī pielīmējamu akmentiņu gleznu. Šis bija ļoti piemērots laiks, lai nodarbinātu sevi ar šāda veida rokdarbu kompletu. Šajā komplektā ietilpst: pašlīmējoša gleznas pamatne ar shēmu, slīpēti plastmasas akmentiņi, akmentiņu uzņemšanas instruments (pildspalva), rozā vasks un plastmasas trauciņš akmentiņiem. Gala rezultāts mani apmierina un tagad meitas guļamistabas sienu rotā jauka akmentiņu glezna. Vēl es izveidoju dekoru no kādas meitas mantiņas, kura visa bija sašvīkāta. Tā vietā, lai to izmestu atkritumos, es devu tai otru dzīvi. Rezūltāts ir apskatāms bildēs. 
           

Nav komentāru: