piektdiena, 2019. gada 18. oktobris

Amazing Bead Key Pendants for Kids ( Lieliski atslēgu piekariņi no pērlītēm)

        For the last couple of months I have thoroughly worked on making beaded key pendants that would be perfect for the kids. My daughter now have one attached on her school bag. She totally loves it! I worked using square stitch bead weaving technique. You can Google it easily. I used cross stitch sewing patterns. But instead of sewing I beaded them. I worked with Toho beads 15 and One G beading thread. The result you can see in the pictures below.







         Pēdējos mēnešos esmu cītīgi strādājusi pie dažādu pērļotu atslēgu piekariņu izveides. Vienu no piekariņiem šobrīd aktīvi nēesā mana meita pie savas skolas somas. Viņai tas ārkārtīgi patīk! Es strādāju pielietojot ķieģeļveida izšūšanastehniku, kuru var viegli atrast ieguglējot (cross stitch beading). Strādāju ar Toho 15 izmēra pērītēm un One G pērļošanas diegu. Iznākumu varat aplūkot bildēs.

Nav komentāru: