piektdiena, 2016. gada 26. februāris

Beaded Earrings (Auskari no pērlītēm)

     When I just became acquainted with beading five years ago, one of my first bead project was an earrings in to the shape of a star. I even don't know the reason, but only now I have decided to make an earring once more. I have adorable black dress which desperately needs a good pear of earring matching it. On the site -   https://www.mastera-rukodeliya.ru/biser/3085-ametist-v-serebre.html) I found an instruction of gorgeous earrings. The result of my aspirations you can see below.



      Pirms pieciem gadiem, kad notika mana pirmā iepazīšanos ar pērļošanu, viens no maniem veikumiem bija auskari zvaigznīšu formā. Pat nezinu iemēslu, kāpēc kopš tā laika auskarus vairs nekad nēesmu taisijusi, taču tagad ir pienācis īstais laiks, lai labotos. Man ir apburoša melna kleita, kurai vēlos pieskaņotus auskarus. Interneta vietnē - https://www.mastera-rukodeliya.ru/biser/3085-ametist-v-serebre.html atradu superīgu auskaru pamācību. Manu pūliņu rezultātus Jūs varat aplūkot attēlos.

Nav komentāru: