otrdiena, 2019. gada 26. februāris

Beaded Jewelry Set (Rotas no Pērlītēm)

       Its been a while since I have made some beaded jewelry so when I found an interesting tutorial I felt excited and started my work asap. I made a pendant and earrings. The instructions are here - https://itsmy.art/world/artbiser/biseropletenie/delicatesy-3612 There are not only one instruction but several, made by one beader. Her works are so delicate and beautiful! Few peaces of jewellery I already have made following her instructions but others, hopefully, I will make soon. :)




       Jau ir pagājis kāds laiciņš kopš esmu radījusi kādu rotaslietu no pērlītēm, tāpēc nolēmu ar steigu labot situāciju. Atradu kādas pērļotājas pamācību, kuras rotaslietas mani ārkārtīgi uzrunāja un piesaisīja uzmanību. Izveidoju piekariņu un auskarus. Pamācība atrodama šeit - https://itsmy.art/world/artbiser/biseropletenie/delicatesy-3612 Šajā vietnē ir ne tikai viena pamācība, bet vairākas. Šo pamācību autores darbi ir patiesi jauki. Daļu no darbiņiem jau esmu izveidojusi sekojot viņas pamācību norādēm, bet pārējos, cerams izveidošu tuvākajā laikā.

Nav komentāru: