ceturtdiena, 2016. gada 14. janvāris

Decorated Vases - crafts (Puķu vāzes izskaistināšana)

     Making beaded flower composition it is important not only to make flowers to the best of my abilities, but also to locate them into vase and to make the composition complete. Pretty often I meet with the difficulty to find proper vase for my flowers. They need to be stable, solid and, at the same time, they need to be pretty. Usually the vases are too simple, plain and common to my taste, so as often as not, I decorate them with the rhinestones and beads. That sort of vases I like much more. :)



       Veidojot ziedu kompozīcijas no pērlītēm liela nozīme ir ne tikai ziediem, bet arī vāzei kādā ziedi tiks stiprināti iekšā. Vāzei ir jāatbilst noteiktiem kritērijiem. Tai jābūt ļoti stabilai un izturīgai, jo ziedu kompozīcija no pērlītēm ir smaga, bet tajā pat laikā gribas lai vāzīte būtu skaista un uzrunājoša. Lielākā daļa no veikalos sasopamajām vāzītēm ir pārāk parastas, pelēcīgas un neinteresantas, bet elegantākās vāzes ir samērā dārgas. Lai nebūtu jāmaksā lielas naudas, es dekorēju vāzes pati ar pērlītēm un akmentiņiem.

Nav komentāru: