piektdiena, 2018. gada 5. oktobris

Peelable Nail Base Coats (Nolobošā pamatkārta zem nagu lakas)

     
    Since I’m a huge nail polish lover I like to try different types- magnetic, holographic, matt effect and many others. Frequently I add some gliitter to my nails, but the problem is that it is very complicated to get off glitter from your nails. I have tried different nail polish removers but none of them have impressed me much. So I started to look for more convenient and easy way to remove polishes and glitters without damaging my nails.
    And now I remove polishes in just one single peel because I started to use peelable base coats under my polishes. This is really a great way to remove nail polish. I have tried several brands: Roc, Artdeco, Douglas and UNT Peel-Off Base Coats and they all worked quite nicely for me. They are totally must-have beauty products for me.






      Tā nu ir sanācis, ka esmu liela nagu laku fane un man patīk izmēģināt dažādu veidu nagulakas- magnētiskās, hologrāfiskās, matētās utt. Man arī patī izmantot spīdumus un gliterus uz nagiem košam akcentam, taču ir viens liels BET ar spīdumiem -tos ir problemātiski noņemt no nagiem. Esmu izmēģinājus dažādus nagu lakas noņēmējus, taču neviens nav īpaši izcēlies. Tāpēc sāku meklēt ērtāku un ātrāku veidu, kā noņemt nagu laku un gliterus, nebojājot un nekaitējot saviem nadziņiem.
      Tagad nagu lakas kārtiņu vienkārši nolobu no saviem nagiem, jo esmu sākusi izmantot peel-off jeb nolobošo pamatkārtu zem nagu lakas. Tas ir tiešām ļoti vienkārši un ērti. Pa šo laiku esmu paspējusi izmēģināt vairākus zīmolus- Roc, Artdeco, Douglas and UNT Peel-Off Base Coats un tie visi paveic savu uzdevumu godam. Nolobošās nagu bāzes ir viennozīmīgi iekarojušas manu uzticību un plānoju lietot arī turpmāk.

Nav komentāru: