piektdiena, 2017. gada 2. jūnijs

Handmade Bead, Wire Crown (Paštaisīts perlīšu kronītis)

    Last month I received an interesting order from the customer. It was necessary to make a bead and crystal crown for the photo shoot, since she is a future photographer. First thing to do for a crown or a diadem is to make a good,strong framework from wire. When its done you can start plaiting the beads all around the carcass. The crown I made was quite large so its a good thing that I have rather a lot crystals in stock. :) At the ends of crown I attached laces so it can be easily fitted. When my daughter saw the crown she asked me for a crow for her and so I did made another one (more playful and girly). The process of work and both crowns you can see below. Hope you like them!









 
      Pirms kāda laiciņa es saņēmu interesatu pasūtījumu - izveidot kristālu pērlīšu kroni. Kautko tādu taisīju pirmo reizi, bet ar rezultātu esmu apmierināta. Pirmā lieta, kas bija jāizdara, jāizveido stingrs un labs karkass no stieples. Kad tas bija gatavs, varēja sākt stiprināt kristālus visapkārt kronim. Kronis sanāca diezgan liels, tāpēc bija nepieciešams liels daudzums pērlīšu, bet labi, ka man ir diezgan lieli krājumi :) Kronim galos es iesēju lentas, lai to viegli būtu pielāgot jebkuram nēsātājam. Kad mana meita ieraudzīja kroni, viņai ārkārtīgi sagribējās tādu pašu. Tā nu nācās veidot vēl vienu kroni, tikai šoreiz mazāku un meitenīgāku.

Nav komentāru: